Alla inlägg den 17 september 2009

Av Catherine - 17 september 2009 21:38

Just som jag skrivit ett inlägg så händer det som inte bör hända....för många sidor uppe och vips så var mitt inlägg som ej var sparat borta! Att börja om från början blir liksom aldrig lika bra.


Jag har i dag insett den stora likheten mellan ridning och IT/data, ju mer man lär sig desto svårare blir det. Jag minns många ridelever som inte riktigt köpte det när jag sa det, men det är ju sant. Efter ytterligare en dag i dag med min "data mentor" vid min sida så förstår jag hur svårt det här med datorer är. Allt som händer bakom skärmen alltså.


Nog med data för i dag. Inom kort kommer Filippas nya blogg, kundklubbens första utskick för hösten med massor av information, nyheter och kampanjer som du inte vill missa. Gå till startsidan i shoppen redan nu och registrera dig för att inte missa detta. Bloggen kommer du att se när den blir ny, jag lovar....


Vi har en otroligt intensiv höst framför oss på Filippa's Ridsport nu som bla kommer att innehålla Globen, Grevagården Christmas Show, inköpsmässa redan nästa helg i Stockholm, sadelclininc i Enköping, sadelkväll med Bates och Wintec och mycket mycket mer. Håll dig uppdaterad om det senaste här på bloggen. Och glöm som sagt inte att registrera dig i Kundklubben !


Än så länge har inte ens hälften av alla höstnyheter kommit till butiken, det droppar in nyheter nästan dagligen och vi jobbar för fullt för att få ut det så fort som möjligt i shoppen. Höstens nyheter från Kingsland bärs ut ur butiken i samma rasande tempo som tidigare kollektioner vilket gör att vill man ha nåt plagg i vinter från Kingsland får man inte vänta för länge. Denna vinter finns inga lager att ta av i Sverige, allt levereras ut i butikerna och sen är det slut!


Jag har redan satsat en slant på att alla mössor och pannband är slut innan Globen 27 november, vi får väl se om jag har rätt...


Dags att jobba vidare, Go natt, vi hörs i morgon!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards