Direktlänk till inlägg 27 augusti 2009

Rean fortsätter........

Av Catherine - 27 augusti 2009 11:29

Ridskolan här i Falköping har nu gjort halva sin andra vecka på höstterminen och det märks här i butiken. Många fyndar ridbyxor och hjälmar på vår rea, likaså skor och västar.


Som småbarnsmamma ser ju även jag hemma att alla skor som passade i våras har krympt flera storlekar över sommaren.....Vi har en jättefin jodhpurs från storlek 26 - 34 för de minsta barnen och det har varit ytterligare en favorit i butiken.


Filippa själv gjorde i går sin andra ridlektion och hade Rune, en gammal favorit från min tid. Rune borde vara inne på sitt åttonde år nu på ridskolan och skötte sig galant. Filippa hade bra utsikt och var övertygad om att hon fått Rune för att det gick så bra förra veckan......själv tror jag nog att man visste att mamma är med och kan styra upp det hela från marken! Allt gick bra och hon tyckte att det var superkul även denna vecka, men bäst av allt var ju att Sanna och Nellie( största idolerna) hade kommit bara för att titta på henne.....det blir i allafall spännande att se om intresset varar.


I morgon får Sara öppna här på Filippas då vi åker till Skövde och inleder en make over av webshopen. Vi hoppas hon inte missar planet från Kreta i kväll bara!


Nu är det dags att jobba vidare för mig. Välkomna in och fynda på vår rea och håll utkik, snart är det dags för höstpremiär i Filippas Kundklubb!


Ha en bra dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catherine - 24 september 2009 10:58


Nu är det mycket som händer på Filippa's Ridsport, ny webshop och ny blogg. Ny adress till Filippas blogg är blogg.filippasridport.se. Ni är hjärtligt välkomna till mitt nya krypin. Vår webbshop har fått sig en ordentlig ansikslyftning med massor a...

Av Catherine - 23 september 2009 16:54

Har idag bytt av Catherine i butiken då det återigen var dags för Filippas ridlekis på ridskolan.  Många intensiva veckor har passerat och en hel del förändringar går nu att skåda på Filippa's Ridsport. En helt ny och fräsch webbshop med utökat sor...

Av Catherine - 21 september 2009 17:54

Snart är det dags att slå igen butiken för idag och bege sig till frissan, skönt att byta miljö för en stund och bli lite ompysslad! Det har kommit massor av nya Kingsland ridbyxor idag som jag ska få ut i shoppen i morgon, jag lovar....Det är så tuf...

Av Catherine - 17 september 2009 21:38

Just som jag skrivit ett inlägg så händer det som inte bör hända....för många sidor uppe och vips så var mitt inlägg som ej var sparat borta! Att börja om från början blir liksom aldrig lika bra. Jag har i dag insett den stora likheten mellan ri...

Av Catherine - 11 september 2009 21:56

Så, då var alltså den nya webshoppen online. Hedsoft Solutions har jobbat hårt i dag skulle jag tro medan jag har tillbringat dagen åt vårkollektioner från Kingsland. Än återstår en hel del jobb med vår shop, men en rejäl ansiktslyftning har den än s...

Ovido - Quiz & Flashcards