Alla inlägg den 11 september 2009

Av Catherine - 11 september 2009 21:56

Så, då var alltså den nya webshoppen online. Hedsoft Solutions har jobbat hårt i dag skulle jag tro medan jag har tillbringat dagen åt vårkollektioner från Kingsland. Än återstår en hel del jobb med vår shop, men en rejäl ansiktslyftning har den än så länge fått. Härligt!


En ny kavaj hade jag med mig hem bland mycket annat som är det senaste med utbytbar krage....du får alltså en kavaj med tre olika sammetskragar från Kingsland så det blir som att köpa tre kavajer i en! Den blir nog en hit...håll utkik i shoppen efter denna inom kort.


I morgon blir det ytterligare en dag vid tangentbordet på Filippas och en del uppackning av nya varor förstås för min del. Hoppas solen dröjer sig kvar i Falköping till stängningsdags. Jag skulle verkligen behöva lite syre efter en vecka med långa arbetsdagar och ingen tid över för frisk luft.


Glöm inte att registrera er i Kundklubben, vi hälsar både nya och gamla kunder välkomna till Filippas Kundklubb där du kommer få en mängd spännande erbjudanden och information under hösten. Registrera dig gör du enklast via startsidan.


Trevlig helg!

Av Catherine - 11 september 2009 00:22

Nyss hemkommen från en väldigt lång dag på Filippa's Ridsport då det nu börjar dra ihop sig till nypremiär för webbshoppen. Håll ögonen öppna, det är nu inte många timmar kvar. Arbetet bakom kulisserna kommer att pågå ett bra tag till men jag kan lova att ni kommer att hitta många oemotståndliga erbjudanden redan från start och fler kommer....


I morgon bär det av till Särö och Kingsland för att se vår 2010 kollektionen bland annat. Alltid lika spännande och lärorikt. Höstkollektionen har just anlänt och de första plaggen har redan lämnat butiken. Jag undrar just hur länge Kingsland produkterna räcker denna höst. Vill man ge en mjuk julklapp i år från Kingsland får man inte vänta för länge!


Återkommer med nya färska rapporter i morgon eller rättare sagt senare idag.....


Go'natt !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards