Direktlänk till inlägg 20 april 2009

Dagen efter meeting

Av Catherine - 20 april 2009 17:46

Har tillbringat helgen på Grevagården och sett massor av bedårande höghoppande ponnyer och små ryttare. Första solbrännan har jag fått trots att dunjackan åkte på i söndags.


Har idag packat upp resterna och känner mig nästan i fas med vardagen. I dag är det exakt en vecka kvar till födelsedagskalaset på Filippa's Ridsport med massor av kalaserbjudanden ni inte kan missa. Oslagbara priser på alla nyheter.....


27 april kl 09.30-20.00 Filippa's Ridsport firar 2 år, välkomna!!!!!


ThreeHorses, svensk ridsportsgrossist med flera kända varumärken fyller 50 år i år och detta kommer också att firas inom kort med jubileumskollektioner, superfina produkter till fantastiska priser, mycket firande på gång inom kort alltså! Håll koll i butiken och här på bloggen om Du vill fira med oss.


Dags att jobba på en stund till innan det är dags för hemgång, trevlig kväll allihop!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catherine - 24 september 2009 10:58


Nu är det mycket som händer på Filippa's Ridsport, ny webshop och ny blogg. Ny adress till Filippas blogg är blogg.filippasridport.se. Ni är hjärtligt välkomna till mitt nya krypin. Vår webbshop har fått sig en ordentlig ansikslyftning med massor a...

Av Catherine - 23 september 2009 16:54

Har idag bytt av Catherine i butiken då det återigen var dags för Filippas ridlekis på ridskolan.  Många intensiva veckor har passerat och en hel del förändringar går nu att skåda på Filippa's Ridsport. En helt ny och fräsch webbshop med utökat sor...

Av Catherine - 21 september 2009 17:54

Snart är det dags att slå igen butiken för idag och bege sig till frissan, skönt att byta miljö för en stund och bli lite ompysslad! Det har kommit massor av nya Kingsland ridbyxor idag som jag ska få ut i shoppen i morgon, jag lovar....Det är så tuf...

Av Catherine - 17 september 2009 21:38

Just som jag skrivit ett inlägg så händer det som inte bör hända....för många sidor uppe och vips så var mitt inlägg som ej var sparat borta! Att börja om från början blir liksom aldrig lika bra. Jag har i dag insett den stora likheten mellan ri...

Av Catherine - 11 september 2009 21:56

Så, då var alltså den nya webshoppen online. Hedsoft Solutions har jobbat hårt i dag skulle jag tro medan jag har tillbringat dagen åt vårkollektioner från Kingsland. Än återstår en hel del jobb med vår shop, men en rejäl ansiktslyftning har den än s...

Ovido - Quiz & Flashcards